ToerfietserOpWegNaarRome.reismee.nl

Terras

Voor een fietsreis naar Rome is het natuurlijk verstandig om een beetje te trainen, genoeg kilometers te maken om de reis fysiek aan te kunnen.
Behalve een fysieke is zo\'n trip natuuurlijk ook een mentale onderneming, hoe ga ik straks om met het alleen zijn en eventuele tegenslagen onderweg....het zal allemaal moeten blijken,
Een ander vraagstuk is natuurlijk in hoeverre ik \'terras-bestendig\' ben straks, ik wil natuurlijk niemand bewust jaloers maken maar ik zal natuurlijk onderweg de nodige terrassen aandoen voor inname van koffie, torte, ijsthee, bier.... oder weiss ich wass nog mehr.
Dan moet je wel terras-bestendig zijn. Daarom vandaag even een terras training gedaan in downtown Zwolle, onder het inmiddels landelijk bekende oog van Zwolle;

Ik moet zeggen, het viel niet tegen.......zowel ik als de fiets hebben de test goed doorstaan en onder het genot van een heerlijke kop koffie even lekker in de zon gezeten. Over dat gedeelte van de tocht heb ik al geen twijfels meer !

\"\"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!