ToerfietserOpWegNaarRome.reismee.nl

Nog 1 maand te gaan.......

Terwijl het voorjaar in West Europa zich maar blijft vermommen als de herfst, is het nu toch echt nog maar 4 weken voor ik op mijn fiets stap voor de lange reis naar Rome.
Eigenlijk mag het voor mij nu ook wel een keer. Als je al ruim een jaar bezig bent met de voorbereiding wil je ook graag een keer \'los\'.

Inmiddels heeft de fiets een beurt gehad en zijn de GPS routes zo goed als klaar. Een aantal dingetjes moet ik nog aanschaffen maar voor de rest denk ik dat ik alles wel in huis heb.
Omdat ik hoofdzakelijk in hotels zal overnachten probeer ik mijn hoeveelheid bagage een beetje binnen de perken te houden, doel is om met 2 achtertassen en een stuurtas op pad te gaan.
Deze week kreeg ik van een aardige collega nog een reisgids van Rome, een taalgids Italiaans en een bijzonder handig hebbedingetje te leen voor de reis. Dat hebbedingetje is een waaier met allemaal foto\'s van gebruiksvoorwerpen en alledaagse dingen die als hulpmiddel kan dienen in de communicatie met de emotionele Italianen.

\"\"

Op de dag dat ik dit stukje schrijf is in de ronde van Italie de 19e etappe, over diverse Dolomietencols geannuleerd vanwege hevige sneeuwval en dus vraag ik me af of ik soms over 4 weken ook nog sneeuwkettingen mee moet nemen om over de Arlbergpas en de Reschenpas te komen.....brrrr.

Hoe dan ook, ik heb er al echt zin in, volgende week nog een weekendje trainen in Luxemburg met de jongens en meisjes van de toerclub en daarna nog twee weken werken.
Ik ben er klaar voor !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!